Maja Mihalinec

Vrhunska atletinja

Maja Mihalinec

Vrhunska atletinja

Maja Mihalinec

Vrhunska atletinja

Maksimalna koncentracija na štartu, eksploziven odriv iz štartnega bloka, razvoj največje možne hitrosti in prečkanje ciljne črte v polnem šprintu.

Maja Mihalinec pripoveduje

MAJINI NASVETI

#1 S ŠPRINTOM DO VZDRŽLJIVOSTI  

S pomočjo intervalnega teka z enakim naporom do boljših rezultatov.

 

#2 S POČEPI DO HITREJŠEGA TEKA  

Počepi krepijo stegenske in zadnjične mišice, kar omogoča hitrejši tek.

 

#3 Z IZPADNIM KORAKOM DO RAVNOTEŽJA

Z izpadnim korakom krepimo spodnji del trupa, ki je pomemben za ravnotežje.

 

#4 PREK NIZKIH OVIR DO BOLJŠEGA ODRIVA

Preskakovanje nizkih ovir razvija skočnost in moč gležnja ter pomaga pri boljšem postavljanju stopala in odrivu.

 

#5 Z RIO MARE DO MIŠIČNE REGENERACIJE

S tunino Rio Mare Natura med treningi poskrbimo za kvaliteten in lahek obrok ter boljšo mišično regeneracijo.

 

#6 Z RIO MARE DO FORME IN DOBREGA OKUSA

Rio Mare Leggero – za vse, ki želijo biti v formi in zaživeti lahkotno, ne da bi se s tem odpovedali dobremu okusu.

 

FOTOGALERIJA

MAJA MIHALINEC

Maja Mihalinec je slovenska vrhunska atletinja, ki tekmuje v disciplinah v teku na 100 (osebni rekord 11,27 s) in 200 metrov (osebni rekord 22,78 s). Je desetkratna državna prvakinja in trenutno najhitrejša slovenska sprinterka ter aktualna slovenska atletinja leta.

        

Zmagovalka Evropskih iger Minsk 2019 (100 m)

 

Polfinalistka SP v atletiki Doha 2019 (200 m)

 

Polfinalistka EP v atletiki Amsterdam 2016 (100 m in 200 m)

 

Udeleženka OI Rio 2016

MAJINI RECEPTI

 

Pečena buča s tunino in sirom (obrok doma)

 

 

Tunina in brokoli s krutoni (prigrizek)

 

 

Kvinojina solata s tunino, korenčkom, grahom in koruzo (za na pot)