Rio Mare

Pomanjšaj sliko

rio_mare_year_60

Prvi prikaz grisina, še v črno-belem

Vrtiljak 1968
YS8Y0GMat9Y

Sredi gospodarskega buma Italijani iščejo sodobnost in praktičnost tudi pri mizi, a brez kompromisov kar se tiče kakovosti. Rio Mare takoj zadane bistvo. Vse se začne z rožnato konzervo, ki je tokom časa postala najbolj priljubljena v Italiji. Tunina v oljčnem olju je lansirana. Obuja vonj po morju in orje ledino z novo ponudbo v smislu čvrste teksture: tako nežna, da jo lahko razneži že grisin.

Rio Mare 60. leta

Mejnik

1965 je ustanovljeno podjetje Trinity Alimentari, sedaj Bolton Alimentari, in v kraju Cermenate, Como, je istočasno zgrajen trenutno največji predelovalni obrat tunov v Evropi . Blagovna znamka Rio Mare se je rodila skupaj z njenim najbolj znanim izdelkom, „Rio Mare tunino v oljčnem olju“.
Leta 1969 prva oglaševalska kampanja s priljubljenim sloganom: „Tako nežna, da jo lahko razreže že grisin.“, pa zagotovi njen uspeh.

rio_mare_year_70

Grisin
v barvah

Oglas 1978
OEq54ap1MoM

Tunina Rio Mare postaja reden izdelek na nakupovalnem seznamu italijanskih družin, v domači shrambi in v piknik  košaricah. S testeninami ali v solati? Ni pomembno. Kar šteje je slasten okus, ki ga imajo radi otroci in odrasli. Rio Mare postane vodilna blagovna znamka na italijanskem trgu in širi svojo prepoznavnost tudi izven svojih meja.

Rio Mare 70. leta

Mejnik

1970 Rio Mare postane vodilni na Italijanskem tržišču.
1978 Grčija postane prva država, ki distribuira Rio Mare zunaj Italije.

rio_mare_year_80

Italijani in
tunina Rio Mare

Tunina Rio Mare 1989
aaTQWA8uhwA
Insalatissime 1986
q6mGPvpPYnk
Tunina Rio Mare 1989
_3U2g2rAIio

Rio Mare se odzove povpraševanju po novih okus. Lansirana sta „Rio Mare v naravnem soku“ in „Rio Mare v ekstra deviškem oljčnem olju“. Navade Italijanov se spreminjajo: več časa preživljajo zunaj, manj v kuhinji. Da bi presekali monotonijo vsakdanjih jedi, Rio Mare lansira kreativno linijo „Insalatissime“.

Rio Mare 80. leta

Mejnik

1986 Prvi oglas za Insalatissime Rio Mare.
1987 »Odprto morje« - tunina v oljčnem olju postane najbolj markantna oglaševalska kampanija.

rio_mare_year_90

Grisini
oživijo

Tunina Rio Mare 1994
DkFIYchFD2Y
Rio Mare 1992
9iREwU7O734
Rio Mare Snack 1996
B1lZq98uBxw

Ključna beseda: riba je zdrava. Veliko plemenitih beljakovin, majhne količine odličnih kakovostnih maščob. Te vključujejo dragocene Omega 3, s katerimi so bogati losos, skuša in tunina.
S svojimi novimi izdelki Rio Mare zadovolji oboje; gurmane in tiste, ki skrbijo za svoje zdravje: „Fileji lososa“ in „Fileji skuše“. „Rio Mare snack“ (sedaj Pate') je lansiran, prvi namaz na bazi ribe v tubi: prava revolucija.

Rio Mare 90. leta

Mejnik

1992 Lansiranje Filejev lososa Rio Mare
1996 Lansiranje Rio Mare Snack, ki je kasneje postal Rio Mare Pâté.

rio_mare_year_2000

Rumenoplavuta
kakovost

Oglas Odprta Morja 2001
45OTuNyAtIc

V neustavljivem ritmu „Voulez-vous Paté avec moi?“ postane Rio Mare vodilni na tržišču. Iskanje pristnosti in inovacije odlikujejo nove izdelke, ki so ustvarjeni za zahtevne brbončice: ročno obdelani in kuhani pod pritiskom „Rio Mare fileji tunine“.

Rio Mare v 2000

Mejnik

2000 V smislu komunikacije, nepozabno trditev "Voulez-vous Paté avec moi? " začini še lansiranje Rio Mare Tuna Steak: okus in čvrsta tekstura zahvaljujoč kuhanju pod pritiskom.
2003 Rio Mare Fileji tunine
2009 Rio Mare postane soustanovitelj ISSF (International food organisation - www.iss-foundation.org), neprofitne organizacije, katere cilj so trajnostni ribolov, zmanjšanje postranskega ribolova in varovanje morskega ekosistema.

rio_mare_today

Tunina, ki jo
obožuje vsa družina

Tunina Rio Mare 2001
V1xubdSVKIo
Per Pasta 2011
Cdb6ei9R60s
Insalatissime 2011
LPQne_fHH2U
Losos 2012
fhNi1jNTXaA
Fileji skuše 2012
nUXKnPp0MPI

Rio Mare začenja projekt »Odgovorna kakovost«, ki poudarja njegovo zavezanost k spoštovanju okolja in ljudi vzdolž celotne dobavne verige. V središču te zaveze so trajnostni ribolov in zaščita morskega ekosistema, kar dokazujejo lansiranje linije „Rio Mare Pole & Line“ in obilica tehnoloških raziskav.

Rio Mare danes

Mejnik

2011 Rio Mare objavi svoje prvo trajnostno poročilo v okviru Odgovorne kakovosti.
2012 Danes je Rio Mare v Evropi in po svetu priznana italijanska blagovna znamka, ki združuje okus, dobro počutje, zanesljivost, varnost, inovativnost in je idealna za tiste, ki so pozorni na svojo prehrano.
2014 Razširitev kategorije Rio Mare Paté z novimi okusnimi namazi Paté Rustico, narejenimi iz slastnih mediteranskih sestavin in tipično sestavo doma narejenega namaza.
2014 Družini Rio Mare tunine v oljčnem olju se pridruži Rio Mare tunina v oljčnem olju s pekočo papriko -  okus najboljše tunine združen z zapeljivim in intenzivnim okusom pekoče paprike.
2014 Lansiranje novih proizvodov Rio Mare tunina v omaki, klasične tunine v omaki, ki se lahko uživa kot samostojno glavno jed.
2015 Potrditev visoke kakovosti Rio Mare izdelkov – v začetku leta so namazi Rio Mare Paté Rustico v Sloveniji izbrani kot Produkt leta 2015